sobota, 8 grudnia 2012

Przydałyby się małe wyjaśnienia...

Przypuszczam, że większość z Was już się domyślała, ale jeśli nie, to chętnie pokrótce wszystko wytłumaczę :) Kilka osób pisało do mnie z pytaniem o tytuł "nowego" opowiadania. Musicie wiedzieć, że ostatnio oszalałam na punkcie backmaskingu, czyli odtwarzaniu utworów od tyłu. W niektórych z nich można usłyszeć naprawdę ciekawe rzeczy xD Zainspirowana tą techniką postanowiłam ją wykorzystać, a przy okazji nie działać szablonowo. Jeżeli przeanalizujecie tytuł i ostatnią część "nowego" opowiadania, zobaczycie o co mi chodziło. BTW dziękuję za wszystkie odwiedziny i życzliwe komentarze. Mam nadzieję, że trochę Was zaskoczyłam, ale przygotujcie się na to, że nie był to ostatni raz ;)
                                                                                                            Keep Michaeling
                                                                                                                                    Liberian Girl

PS Szaleję na punkcie tego zdjęcia *___*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz