niedziela, 30 czerwca 2013

Mała przerwa

Moi Drodzy!
Mam dla Was wiadomość. Przez najbliższe 3 tygodnie na moim blogu nie pojawią się żadne notki. Jest to związane z moim wyjazdem. Tam, gdzie się zatrzymam, prawdopodobnie nie będę miała dostępu do komputera. Oczywiście jeśli jakiś uda mi się "dorwać", to spróbuję napisać nową część. Natomiast teraz życzę Wam udanych wakacji, słoneczka, dobrego humoru i abyście nie nudzili się przez DWA MIESIĄCE. Ja póki co jeszcze nie oswoiłam się z myślą, że nie muszę rano wstawać. Może dlatego, że mój mózg nie dopuszcza do siebie takiej myśli, codziennie budzę się około piątej nad ranem... Cóż, chyba nic na to nie poradzę. Jeszcze raz życzę Wam wspaniałego wypoczynku i aktywnej pracy na cudowne wspomnienia. Uważajcie na siebie, żebyście mi wszyscy szczęśliwi i zdrowi powrócili z urlopów. Ściskam Was mocno.
Love You Most
Liberian_Girl



2 komentarze:

  1. Życzę udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja i tak codziennie wchodzę na Twoją stronę i sprawdzam, czy czegoś nie dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń